I förrgår, igår och idag

I förrgår hälsade vi, jag och Lykke,mami, syster och Sigge, på hos min mormor och morfar. Love han var på dagis, den sista dagisdagen innan sommarledigheten. Nu kommer jag således att få rå om min lilla buspojk i hela fyra veckor framöver! Jag säger då det, att det är ganska skönt att Chrill snart jobbat färdigt och att jag ska jobba lite extra också.


Lykke myser med moster

Lykkebus!

Igår, när Chrill jobbat färdigt, brummade vi ut till Kalle och Petras stuga. Där var det magiskt vackert, jag är såå avundsjuk! Vi käkade gott grillat, kastade stenar, fiskade med håven, vi fick faktistk lite småfiskar som Love fick känna på, sen käkade vi lite eller okej mycket jordgubbar med grädde/glass. Runt tiosnåret åkte vi proppmätta och glada därifrån.


Lykke njuter av den fina utsikten från bryggan

Mor och dotter smilar upp sig inför kameran

Puss puss!

Piiip i välling säcken!

Hej hej!

Mammas och pappas fina Love Lee!

Idag.
Eftersom att Chrill skulle jobba natten så åkte jag och barnen ut till mami och papi, syrran och Sigge var också där. Solen gassade och smarta som vi är satte vi upp ett partytält som mamma och pappa hade hemma. När det var uppsatt hämtade vi poolen och satte den under tältet. På så sätt så fick barnen bada i skuggan hela dagen lång, smart va!

Lykke sitter i vagnen och håller koll så att killarna sköter sig!

Nu ska jag ta och dricka lite mer vatten, ja man måste ju fylla på eftersom att man svettas som en gris idag. Sen ska jag nog ta och borsta gaddarna och hoppa i säng.

Hepp hepp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit vad smal du ser ut, har du gått ner mycket?

2009-06-26 @ 23:16:28
Postat av: Marika

Hej tjejen!

På onsdag entrar vi stan:)

Vi måste boka in en träff;-)

Kram på dig

2009-06-27 @ 09:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0