Ännu en gala

Nu sitter vi i soffan och kikar på ännu en gala. Jag älskar galor av alla dess slag! Innan jag bänkade mig framför tv:n så har jag varit ute på en prommis, ensam, huuur härligt som helst! Det är dags nu, dags att ta tag i det överblivna gravidhullet. 15 kilo återstår innan jag nått min matchvikt. Jag har faktiskt anmält mig till viktkoll.nu,ja jag gjorde det igår. Jag känner att det blir mycket lättare att peppa sig själv genom att se kurvor och diagram på hur viktminskningen går osv. Sen ska jag skriva ner allt jag käkar och detta räknas i kcal, jag blev dock förvånad över hur mycket jag ska äta per dag. Jaja, det blir liksom ingen drastiskt ändring i mina matvanor utan det som ska bort är allt snarra och fika. Sen måste jag ju röra på fläsket lite mer också. Enligt programmet ska jag nu i början gå prommisar tre dagar i veckan a 30 min, lite va? Jaja, allt utöver de tre dagarna är ju bara plus. Nå, jag tror att det kommer bli bra, jag känner mig iaf väldigt pepp! Det kan ju bero på att Chrill knäppte "före" bilder på mig igår, och tro mig, det var ingen rolig syn.

Annars mår vi, jag, Love, Lykke och Chrill, toppen! Chrill jobbar på sitt ex-jobb på dagarna och vi latjar runt och leker och häslar på nära och kära. Idag tog vi en prommis till lillsyss. Där lekte kusinerna en stund innan den yngre, Sigge, fick hoppa i säng och sussa. Då passade Love på att käka lunch för att sedan leka lite till innan vi gick hem igen. Lykke sov hela tiden utom ett litet mjölkbreak, snäll unge vi har!

Love somnade på fem röda när jag stoppat ner honom i vagnen. Han fortsatteatt sova när jag lyfte över honom till sängen och där sov han i en timma till. Då hade jag pratat med Loves farmor och kommit överrens om att vi skulle ta bussen ut till de för att leka och käka middag.

På bussen satt Love som ett ljus. Han verkligen myser när vi åker buss, gullponken min! Väl framme lekte han med både farmor och farbror  i källarn his favorite place!

Black and white

Love och jag i lekparken "by night"

Chrill by night


På badhuset



minspelskungen

Denna bild beskriver Lykkes personlighet ganska bra, soft tjej liksom!

Nu har Chrill gått och lagt sig och jag ska göra det jag med, ska bara....

Natti!

Kommentarer
Postat av: Anna

Har också grav.kilon som skall bort så jag blev medlem på den sidan för ca 2 veckor sen =)



Tycker också det känns bra !

2009-01-23 @ 14:28:37
URL: http://gustavochester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0