23:26

Ja, men vad gör vi uppe så här sent egentligen?! Vi borde ju ligga och sova för länge sen! Men, vi sitter här, jag framför datorn och Chrill framför tv:n. Jag börjar dock känna att mina ögon börjar bli trötta så jag blir nog inte så långvarig, inte Chrille heller för den delen, jag drar nog med mig honom också ska ni se!

Idag har jag och Lykke varit och hälsat på hos min farmor och farfar. Det var ju sjukt länge sedan vi träffade de för att de just varit sjuka, influensan. Men nu är de pigga och krya igen, härligt! Vi fikade som vanligt gott och snacka de massa strunt, iaf jag och farmor. Farfar satt och slumrade i sin favvofotölj.

Efter besöket hos farmor och farfar styrde vi bilen mot kyrkanshus och babysången. Det är som alltid lika roligt att vara där. Lykke tycker nog också att det är ganska kul då hon hela tiden, när vi sjunger, ger mig stora solskensleenden! MYS!

Grabbbarna då? Jo, de har nu spenderat två dagar på dagis. Det har gått bra. Han är dock lite tjurig med att han ska ha ALLA bilarna, ingen får röra. Därför går han runt och bär på en sisodär sju, åtta stycken, så många han klarar avatt bära, för att ingen annan ska få ta de av honom. När någon väl tar av honom en bil, blir han fly förbannad och börjar gråta. Men annars går det toppen! Imorgon ska de även äta lunch där och på måndag ska han sova där, spännande hur det kommer gå.

Imorgon ska jag och Lykke till BVC. Vi ska väga och mäta samt ha ett "mammasamtal" vad nu det innebär för något. Men jag antar att det är om de ska luska ut om jag lider av någon depression, vilket jag inte gör. Det ska iaf bli spännande att väga Lykkepiga iaf!

När jag ändå är nere på stan så måste jag fixa lite ärenden. Love behöver ha med sig en sittpuff till samligen på dagis. Sen tänkte jag kika lite annat grejs, men det är inget jag kan skriva högt här....japp, jag är lite hemligehetsfull, och det är inte ofta.....men vi får väl se hur kallt det är imorgon, är det för kallt då skippar jag stan, vill ju inte släpa med mig Lykke ute idenna kyla heller!

Men nu kom jag ju på, mina glajjer borde ju komma snart. Det är ju nästan veckor, imorgon, sen jag beställde de, och han på affären, optikern, sa ju att det skulle ta typ två weeks. Jaja, jag hoppas de kommer snart iaf!

På eftermiddagen kommer Loves farmor och farbror hit. De ska käka hos oss, tre-rätters blir det ! Japp, vi ska kocka imorgon och smaskensfillibabbs kommer det bli! Jag kan dock inte skriva menyn nu men jag lovar att berätta senare.

Vi skulle egentligen äta middag ute på restaurang, Loves farmor ville bjuda ut oss, imorgon. Men vi kände attdet skulle vara skönare att käka hemma. Ja, dels vill vi inte gå ut,i onödan, i dessa minusgrader, -20grader, och ha med Love på restaurang är inte det mest avslappnande man kan göra samt att Lykke också kan ha sina dagar,ja, alltså få ett grinutbrott eller dylikt. Tanken var god och vi kanske kan göra den till verklighet någon annan gång, men nu får det bli tre-rätters hemma hos oss istället och det är inte fy skam det heller!

Men nu ser jag att John Blund står i dörren, bäst att vara schysst och släppa in honom....dags att sova!

Nattis!

Okej då, jag ger er några bilder också

Love har tagit på sig "dagisryggan" och ska minsann gå till dagis!

Killen som aldrig kan vara still!

"Ljushuvudet" Love Lee!

Syskonen Jansson busar i pyjamas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0