Namnmärkt

Jag har just suttit och namnmärkt Loves kläder. Jag passade då även på att rensa bort en massa kläder som han vuxit ur. Herregud vad det försvann tröjjor! Det är verkligen dags för oss att inhandla MASSOR med nya tröjjor och bodys nu. Jag får nog ta mig en sväng på stan i morgon och shoppa lite.

Annars då, hur ser veckan ut för oss? Jo, Love kommer ju hänga på dagsi med Christian hela veckan. Jag och Lykke har inte så mycket inplanerat. Imorgon kanske vi går ner till stan en sväng och shoppar till Love. På tisdag ska vi till birsta med svärmor så då kanske vi shoppar lite mer till Love. Onsdag inget inplanerat, kanske tar vi och städar och tvättar? Torsdag är det babysång, just ja, det är ju jag som ska baka så då kanske vi bakar på onsdag då. Men vad? Fredag inte heller några planer, kanske åker vi och badar när Love och Chrill kommer hem från dagis? Det känns iaf väldigt skönt att få spendera mera tid tillsammans med Lykke.

Näe, nu ska jag hämta mig en apelsin för att sedan kika tv. Jag känner mig trött så det blir bara några minuters tvtittande för sen ska jag gå coh lägga mig, är sjukt trött sen gårdagens vindrickande. Vi var nämligen bjudna till Höglins på middag, vin och melodifestival, trevligt värre!

Hepp




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0