Det finns inga dåliga kläder...

men det finns sjukt dåligt väder!!! Ja, jag lider av en sådan tristess så jag vet inte vad jag ska ta mig till! Tur är väl att Lykke är vaken och kan sysselsätta mig lite iaf....men hon fixar ju biffen själv liksom, oftats iaf!

Love sussar på altanen, jag tror att han tycker att det är extra mysigt eftersom att regnet smattrar mot taket. Japp, vi är hos mor och far. Vi sov faktiskt över här inatt och det var mysigt, så mysigt att vi nog stannar en natt till! Ja, Chrill är ju borta så varför sova hemma själv när vi kan sova här itllsammans i en pytte pytte säng.....men mysigt är det!

Love är inne i en sån konstig period nu. Han är värsta räddharen och supermammig! Så fort jag försvinner utom synhåll blir han orolig och ropar eller springer och letar efter mig. Han är även rädd för höga ljud, typ om det åker förbi en moppe eller om man startar en grässklippare, så springer han till mig och upprepar: Inte farligt, inte farligt. Men jag tar det med ro, det är väl någonslags fas han går igenom nu.

Nu på förmiddagen har vi varit på prommis med min bror plus familj, det var skönt att lufta sig lite. Vi hade turen att gå precis innan regnet kom, som nu öser ner....så jag vette sjutton vad vi ska hitta på. Både mor och far jobbar så en tur til Birsta kanske blir bra. Jag måste ta och inhandla en lite tunnare mössa till Lykke, som inte är blå, för när vi kom till Loves dagis igår så frågade varenda unge vad Loves lillebror hette....kan ju bero på att hon får ärva kläder av sin storebror....

Annars längtar vi efter Chrill,men som tur är så kommer han ju hem imorgon!!

Näe, dags att göra någon nytta kanske.....fast bara kanske....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0