Vår vår vår!!!!!!!!!

Det känns så otroligt härligt att våren är här, det riktigt spritter i hela min kropp!

Idag har Love varit på dagis. Det gick verkligen hur bra som helst att lämna honom, inte en enda tår blev det, för varken honom eller mig. Han har väl fattat grejjen om att det är kul att gå på dagis.( Jag vet att det heter förskola men jag gillar dagis bättre så då skriver jag det istället,.)

Nu kom precis Love in och berättade att Lykke spytt på mattan. Jag gick och kikade men det hade hon ju inte gjort. Japp, han har börjat luras vår lilla son.

Iaf. Efter lämningen på dagis så gick jag och en sovandes Lykke på långprommis. Med lurar i öronen och solen gassandes i fejjan stornjöt jag/vi! Jag ska passa på att gå mina långprommisar i samband med att jag lämnar Love på dagis. Så imorgon blir det samma runda igen!

Nu sitter vi och väntar på att papi ska komma hem. Jag och Love har gjort mossaka som gräddas i ugnen nu, den ser sjukt god ut iaf hoppas den smakar detsamma!

Bäst att gå in till mina små humlor och se vad de har för sig, Love har ju börjat vilja bära på Lykke och det får han juinte när han är själv med henne, alltså bäst att hålla uppsikt!

Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0