I vågor

Bloggandet går just nu verkligen i vågor. Vissa dagar infinner sig värsta blogglusten och för att i nästa dag försvinna, konstigt det där. Nåja, nu rider jag på vågen igen!

Nu hör jag hur Chrill säger, NÄ, i sovrummet. Jag tror att han menar att det är dags att gå och lägga sig, och det är det faktiskt nu.

Vi hariaf precis käkat en glasspinne och kikat lite tv, myspys och gott. Men jag sitter här och funderar på vad vi ska hitta på imorgon....Det kanske blir en sväng till lekparken på förmiddagen eller så tar vi bussen och hälsar på min farmor och farfar. Fast just nu är det bara farmor som är hemma eftersom att farfar är sjuk och ligger inlagt på sjukhuset. Därför har jag just kikat när bussarna går. Jag kan ju säga att de inte går så ofta, typ klockan 9 eller klockan 12, shit vilket glapp mellan avgångarna alltså! Nåja, ska vi åka så åker vi med den klockan 9, men vi får väl se när Love behagar vakna också. Han har faktiskt vaknat runt åtta de senaste dagarna nu så då blir det kanske lite tajt att åka klockan nio. Jaja, vi får se!

Idag har vi haft en hälsapådag. Först hälsade vi på hos min mormor och morfar. Sen åkte vi till min mamma och pappa för att sedan åka till min brors familj. Där blev vi bjudna på middag också, mums mums! Allt detta bara för att CHrill skulle få jobba och skriva ostört, men inte mig emot, jag tycker bara att det är mysigt att häsla på folk. Sen är det ju skoj för Love att få leka med sina kusiner också. Han är väldigt mycket för Elicia nu, eller barn överhuvudtaget. Han vill gärna hålla och bära Lykke och likadant var det när Wille var här. Det är så mysigt att se hur mysigt han verkligen tycker att det är!

Usch, jag känner att ögonen är trötta, men bjuppar på några pics från de senaste dagarna.


Fina Lykke tränar

Så här fixar man trollmorslooken: Skippa att borsta håret efter du duschat!

Hamburgare är gott!

Vem sa att killarn inte kunde....

AMMA?! Love ger dockanbebisen lite käk. Kan mamma så kan väl Love!

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0