Sömnlös natt

Inatt har jag inte sovit mycket. Jag har haft så ont, så jag har mest legat och vänt och vridit på mig för att hitta en bra position att sova på. När jag väl hittat en skön sovställning tog det inte lång tid innan det började göra ont och jag fick leta en ny. Dessutom så fick jag, innan jag gick och la mig, ropa på Christian och be honom ge mig alvedon x 2 för så ont hade jag. Jag kanske var för tidig med att säga att jag var som en ny människa....jag hade väl mycket adrenalin i kroppen och kände mig bra, menmen. I nuläget så tycker jag nästan att det känns bättre när jag sitter eller står upp, ja, då trycker det liksom inte ihop sig. Det är ju iof förståeligt att allt sjunker ihop när man ligger ner. Jag ska iaf försöka att ta det lugnt och inte bära/lyfta tunga saker idag och vila mycket. Christian åker ju till Sthlm på fredagmorgon och då skulle det ju vara bra om jag är bra och kan ta hand om vår lilla stjärna!

Nu sitter jag vid frukostbordet och käkar frulle. Fil, banan och skinkmacka, gott gott! Jag har precis läst dagens tidning för första gången vid vårt köksbord. De ringde nämligen och frågade om vi ville prova på en måndad för 79kr och visst vill vi det. Jag älskar att läsa tidningen vid frukostbordet! Tyvärr var det dock inte min favvotidning som ringde och gav oss detta erbjudandet, men vi provar en månad sen så kommer vi nog att börja prenumerera på det andra alternativet.

Idag har vi inga planer, eller jo, några har vi. Jag ska tex sy gardiner till sovrummet och Chrill ska sätta upp gardinstänger. Sen ska vi välja ut bilder som vi ska framkalla.

Nu, ska jag fortsätta att käka frulle!

Tja!

Jorå, en magbild ska jag väl kunna släng upp idag också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0