Regn

Nu regnar det ute, det verkligen öser ner! Ett härligt väder att gå och lägga sig till, jag tror därför att jag ska gå och borsta gaddarna nu. Jag känner mig trött och en anings illamående....hoppas det går över snart.

Jag får blogga mera imorgon. Jo, vi kanske ska åka och kika på en bil imorgon, men bara kanske då Chrille tyckte att han som sålde bilen lät väldigt skum.....hm......nåja, vi får väl se, måste höra med mor om hon kan passa Love och vi kan låna deras bil då.

Nu kommer Chrill och frågar om han ska slänga påsen med de torkade frukterna. Jag har nämligen vräkt i mig lite torkad frukt här på kvällskvisten, jag fick ett sånt otroligt sug på torkade äppelringar. Men nu säger Chrill, efter att ha luktat i påsen ,att det luktar surjäst! Ja, jag tyckte väl att de smakade lite konstigt, men ibland är suget strörre än smaken/lukten.....kanske är det därför som jag mår lite illa nu.....kanske är det pga övermogen frukt eller ren och skär glupskhet, vem vet?!

Jag vet iaf att jag lyfter hatten och säger tack och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack så mycket! :)



Kul att du kikade in!



Grattis själv! Både till en otroligt söt son och till fröet i magen! :)

2008-09-17 @ 22:07:06
URL: http://jessiegumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0