Hur tänker egentligen vissa människor?!?!

Idag var det alltså tänk att vi skulle tvätta. Vi hade tagit den första tvätttiden som började 7 och varade till 14. Klockan 07:15 kom vi ner och till vår förvåning så är maskinen i fullgång dessutom så hänger det redan en tvätt på tork?!?! Hallå, hur kunde detta gå till? Vi tittade på på vår plopp och att datumet stämmde med dagens datum och visst, det gjorde det. Så det är alltså något pucko som tagit vår tvätttid bara sådär. Jag är flyförbannad, nu är det ju så att vi inte sitter i sjön, men tänk om den här dagen hade varit den enda som vi var lediga och kunde tvätta på! Vi gick iaf upp och skrev en lapp så jag hoppas att den som läser lappen inser vilken jäkla idiot han/hon varit! Herregud, man tittar väl alltid efter om det är någon som bokat tvättid innan man slänger in en tvätt. Dessutom så verkar det ju som att den här personen varit nere vid 6 och satt igång den första maskinen eftersom det redan hängde en på torkning.

Jaja, jag är iaf väldigt lack, det kan ju bero på mina hormoner också, men det jag skulle iaf aldrig göra något sähär korkat!!!! Nåja, vi får väl snällt tvätta imorgon istället då.....det gör ju iof inget då det är strålande solsken ute, så vi ska nog ut och grejja lite snart!

Men först lite bilder som jag utlovat!
Grill och mysdag den 20/9-08:

Love och mormor går över den första bron.

Systeryster var glad!

Love spanar in kusin Sigge i vagnen

Alla ville vara med farmor/mormor!

En tjockis säger, tittut!

Mina fina killar!

Påväg över den hängbron, lite läskigt tyckte Love att det var, inte jag, jag var glad!

Grejjar med pappsen!

Mormor, Elicia och Love fixar med veden

Fina Love och Elicia springer på hängbron!

Tittar ner vattnet efter fiskar!

En trött Love somnade nästan på engång då vi satt oss i bilen.

Också en sista bild från igår när vi var hos min farmor och farfar.

Love åker åkgräsklippare med sin morfar!

Nu ska jag ta och klä på mig,för att sedan gå ut i det vackra vädret, tillsammans med mina älsklingsgrabbar!

Tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0