Full rulle

Här råder det full rulle just nu! Vi pysslar, plockar och leker...okej, jag pysslar ju inte nu när jag sitter här,  framför datorn, men jag sitter faktiskt här i syfte för att kika på om de böcker som jag vill låna finns inne på bibblan. Jag tänkte nämligen åka förbi där en sväng sen jag varit på VC för att bli omlaggd. Sen sitter jag och funderar på om jag ska ta en sväng på stan också...ja, det är ju förfärligt skönt att gå och strosa för sig själv utan lilla Lovegos och Chrill. Jag skulle nämligen behöva inhandla lite gravidkläder så som,  leggings, strumbyxor och en kjol. Jaja, jag får väl se om jag orkar helt enkelt.

Så fort vi pysslat färdigt och är påklädda och klara ska vi återigen åka ut till svärisarna. Chrille ska hålla på att fixa iordning vår blivande kökssoffa. Den är verkligen hur söt som helst, ska lägga in en bild sen! Så jag och Love hänger med och leker och busar ute på deras gård då. Sen efter lunch lämnar jag de och tar bilen in till stan.

NÅja, det är väl bäst att kika om böckerna finns inne innan Chrill ertappar mig med att tjuvblogga!

Ha en toppendag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0