Brev

Nu har jag precis skrivit ner mitt brev till barnmorskan. Jag ska till MVC och mäta magen, lyssna hjärtljud och snacka om den kommande förlossningen imorgon, spännande!

Jag är i det stora hela väldigt klar på hur jag vill att min förlossning ska gå till, men om det blir så är ju en annan femma, men det är ju alltid bra att ha en bild på hur man vill ha det. Målbilden är ju lillan liggandes på mitt bröst.

Annars så har jag och Love inte så många planer inför morgondagen. Jag skulle behöva städa så vi kanske tar fram dammsugaren och moppen imorgonförmiddag. Eller så drar vi på öppnaförskolan eller går och fikar på cafè. Vi får helt enkelt se vilket humör vi är på.

Jag tror faktiskt att jag ska ta och borsta gaddarna och krypa till kojs för att läsa lite och sedan somna in. Jag längtar så otrligt tills imorgonkväll då jag även har min underbara man vid min sida, det är faktiskt ganska jobbigt att inte ha honom där när man ska somna, det är ju såå mysigt att ligga och snacka för att sedan somna in tätt tätt.

Nu säger jag tack och godnatt!

JO, helt otroligt att snön fortfarande ligger kvar, hoppas det håller i sig samt att det kommer flera meter mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0