Förlossningen tur och retur

Det hela började med att jag fick ont i ryggen och som ni kanske vet så skulle jag, enligt läkarens order, absolut åka in till förlossningen då. Eftersom att jag har den här bakterien så var det visst viktigt att åka in.  Så jag ringde in till förlossningen och pratade med de om när jag skulle komma in.

När barnvakt och sånt var fixat styrde vi bilen mot förlossningen. Vid det här laget hade vi gått igenom alla tänkbara scenarier om vad som skulle hända. Skulle det bli igångsättning osv. Vi hade iaf med oss BB-väskan.

Väl framme så blev det kontroller samt att både urin och blodprov lämnades. Urinprovet ska på odling så vi får väl se vad det visar, förmodligen samma sak som förra odlingen, bakterier.

Jaja, jag fick iaf träffa en läkare, finska, som var ganska otrevlig,hon tog inte ens Chrisitan i hand när hon kom in. Iaf, hon tyckte att jag skulle åka hem och se och känna efter om jag får ondare samt om jag får någon feber och isådana fall höra av mig igen. Men kruxet är ju att jag ska ju inte ha ont. Jag kommer därför ringa till urulogen imorgon och be de fixa en tid till röntgen så att de kan kika om katetern hoppat ur läge, det känns liksom som så, fast det kan ju även göra ont pga  bakterierna. Isådana fall är det ju bara att vänta och se vad läkarna beslutar att göra, jag vill iaf inte ha ont, speciellt när man ska föda barn och då har man ju nog ont i ryggen!

Det jag vill nu är att mitt ryggont eller njuront är det ju, ska gå över så att jag kan få en naturlig förlossning, jag vill helst inte bli igångsatt.

Nu ska jag kika på tv och mysa med min underbara make!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0