Dagen idag

Idag har det varit en supersoft dag. Vaknade lite efter åtta av att Love vill gå upp, men eftersom att vi har turen att ha Christian hemma så fick såklart han stiga upp tillsammans med Lovegos. Jag däremot, kunde lungt vända andra kinden till och somna om, härligt! Jag känner mig faktiskt lite tröttare nu, men det gjorde jag nog, när jag tänker efter, i slutet med Love också. Antar att kroppen vilar upp sig inför kommande förlossning.

När jag vaknat till liv igen gick jag upp och käkade frulle med Christian. Love hade redan käkat så han lekte för fulla muggar.

Efter frulle hoppade jag in i duschen för att göra mig iordning inför dagens kyrkisbesök.

Runt tiotiden gick vi till kyrkis, solen strålade men det var ändå ganska kallt och halt för den delen. Detta år ska jag införskaffa ett par superduperbra broddar, ja, det känns som att det är ett måste när man ska traska uppför alla dessa backar med barnvagn på vintern! Oj, ännu ett tantvarningstecken!

Efter kyrkis, alltså runt klockan 12, gick mina grabbar hem och jag till stan för att träffa Linn. Vi käkade lunch och hade det mysigt, skönt att få lite ensamtid emellanåt. Vi kom på något spår in på hår så jag blev sugen på att klippa mig. Så efter vi fikat färdigt gick jag och kikade om det fanns någon ledig tid. Och vilken tur jag hade då, det var en som hade ett återbud så en kvart senare satt jag i frisörstolen och blev ompysslad. Jag har ju som sagt inte klippt mig på ett år så det var verkligen mycket som skulle bort. Så fast hon klippte mycket har jag fortfarande väldigt långt hår kvar och det är bra, för jag vill ju spara nu. Sen har jag nog inte insett hur långt hår jag hade eftersom att jag alltid har håret uppsatt. Men jag är nöjd och det känns verkligen super att kunna dra fingrarna genom håret utan att de fastnar. Nu funderar jag bara på om jag ska slänga i någon färg också, det är ju faktiskt sjukt länge sedan jg färgade håret också, så lite färg skulle nog pigga upp det hela lite, men å andra sidan är det ju ganska skönt att få ha sin egen färg också, så jäkla ful är den ju inte. Scheize, nu blev det väl lite väl många också!

Killarna hämtade uupp mig nere på stan, Christian hade ett ärende som han skulle uträtta, så jag mötte upp de för att sedan åka och handla lite mat.

Så nu sitter jag här med datorn, Love och Chrill håller på att busa i sängen så jag ska nog dit och busa lite jag med!

Ikväll är det tvkväll, mys mys!

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0