Nu drar vi mot kallare breddgrader!

Klockan 20:00 ikväll sitter vi, jag, Love, faster och kusin, på tåget upp till Sundsvall. Jag längtar som en tok! Det hade visst kommit mer snö inatt, så nu är det återigen påfyllt med ljuvlig vit snö!! LOVELY!!

Dagarna som gått har vi haft turen att få ha min faster och kusiner på besök. Det har varit superduper mysigt, vi har rännt på söder, city och solna. Vi har således prommat mycket och shoppat sådär lagomt mycket, samt ätit mat. Eftersom att faster är en hejdundrande matlagerska så har hon lagat good mat till oss, vi har inte behövt röra en fena, och det är ju alltid mysigt!

Nu kom precis daddycool hem från skolan, så nu vankas det mat och mys innan vi dra in till centralen. Usch, vara borta från daddy en heel vecka....kommer sakna honom som sjutton! Men det är ju bara nyttigt för kärleken, ja, att vara i från varandra och längta lite!

Jag har varit en dåligt fotograf den sista tiden, men jag ska skärpa mig! Och jag ska även försöka att fortsätta blogga när vi är i Sundsvall.

Nu är maten klar!

image343
Nickekusin och Loveplutt!

image344
Loveplutt spatserar med faster Jeanette!

Soo long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0