Äntligen i Sundsvall!

Ja, då befinner vi oss just nu i ett vitt Sundsvall! Härligt!

Imorse då vi vaknade sken solen och det var sagolikt vackert ute! Eftersom att mami och papi skulle in till stan och uträtta ärenden tog jag och Love skrutten (läs gammal bil) upp till min farmor och farfar. Och precis när vi svängde av till deras gård somnade Love.

Eftersom att vädret var strålande så packade jag ner honom i vagnen så att han fick fortsätta att sova ute i den ljuvliga friskluften. När jag hade gjort det så dök min bror med fru och Elicia (Loves kusin) upp. Det var kul för det var ju ett tag sedan vi setts och Elicia har blivit en sån stor och duktig tjej, fina flickan! Så vi fikade och lekte inne tills Loveplutten slog upp sina blå.
image345
Loves kusin Elicia leker med dockskåpet.

image346
Fiina flickan!!

När Love vaknat så lekte barnen och vi vuxna fikade go´fika. Och precis när bror med familj åkt hem så dök min mami och papi upp. Så då bidde det ännu mer fika!

Precis när vi skulle till att fika för andra gången somnade Love i farmor och farfars hammok. Där sov han skönt i lite mer en än timma. Sista halvtimman så kröp jag tätt intill honom och somnade sött. Där sov vi med solens varma strålar brännades på våra kroppar, vi var alldeles sjöblöta av svett när vi vaknade, åh, ack så härligt det var!

image348
Efter bus och lek blir man trött. Love somnade i hamocken på farmors och farfars altan.

image349
Vinter!

När mamma och pappa åkt hem så stannade jag och Love kvar, vi tänkte att vi skulle stanna och käka middag. På dagens meny stod det farmors hemmagjorda kåldolmar, mumma!

Innan vi satte oss till bords så dök även min lillasyster upp! Även hon hugg med glädje in på de hemmagjorda kåldolmarna!

image350
Systeryster med lillprinsen i magen och min prins Love

Nu sover Love sedan någon timma tillbaks, han somnade i bilen påväg från farmor och farfar. Han var helt slut som artist, och det förstår jag, så mycket som han har härjat med alla släktingar idag!

Nu är det både så ska det låta och let´s dance på tv, men jag är inte så sugen på att kika tv. Jag sitter hellre här och.....närå, jag ska gå och kika tv nu jag också!

Trevlig kväll på er allesammans!

Daddycool, du saknas oss!!!!
Älskar dig!
Puss!
Puss!
Puss!
Puss!
image347
Love prova min lillasysters skor, strl 17 och såå söta! Han gick hur bra som helst med de! Jag tror att det var för att det är sådant bra stöd för vristerna. Hur coola som helst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0