Kvällsbloggning!

Love sover och jag ligger brevid och kikar tv samt slösurfar lite, jag borde egentligen sova då vi har en prommisdejt kl 10 imorgon,men jag känner mig inte tillräckligt trött än. Jag ligger och surfar hus och lite annat smått och gott! Jag skulle ju så gärna vilja veta hur det kommer att bli i höst. Ska Chrill göra sitt x-jobb, ska jag/orkar jag plugga en kurs, vart kommer vi att bo osv, många frågetecken som jag skulle vilja ha svar på , men i sinom tid så hoppas jag att vi får det.

Imorgon då, jo, då ska vi ut på prommis med Ulrika och hennes Wille. Sen när klockan slagit 13 ska jag, Love, syster och Sigge till farmor och farfar och käka surströmmingslunch, mumma! Sen på kvällen/eftermiddagen ska vi åka en sväng till Birsta City för att hämta ut kläderna som jag skickat efter från Lindex, kul kul!!

 That´s it! Nu ska jag återgå till surfningen!

Tja´rå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0