Tvättstuga

På BVC idag gick det toppen! Love väger nu 7900 tunga gram och är 72 långa centimeter! BVC-tanten var nöjd och då är väl jag också nöjd över resultatet, men jag skulle nog önska att han hade gått upp lite mer...men tanten sa bara att han följer sin kurva fint samt att vi skulle fortsätta med att tillsätta lite extra fett i maten. Så jag behöver inte oroa mig!

För er som är lite nyfikna över hur Loves matschema ser ut:

07.00 Välling
10:00 Gröt
13:00 Lunch, Oftast en hel burk mat samt lite efterrätt
16.00 Middag, samma som ovan
19.00 Gröt
22.00 Välling


Efter bvc eller rättaresagt innan vi gick in i besöksrummet träffade vi Angela och Stella. De hade tid innan oss, och det var så roligt att se de, det var ju som sagt evigheter sen vi sågs! De var snäll och väntade på oss när vi var inne hos tanten. NÄr vi var färdiga där så gick vi och käkade lunch och strosade i affärer. Sen hade vi turen att våra busungar somnade, då passade vi på att gå och ta en fika och snacka lite strunt!

Dagens shopping blev lite underkläder till mig och en mössa och body till Love. Allt på rea så det blev superduperbilligt!

NU har vi dock tvättstuga, jag tror aldrig att vi haft så mycket tvätt under hela tiden som vi bott här! Men som man brukar säga, allting går....utom tennsoldater och bebisar såklart! :)

På sövningsfronten med Love går det utmärkt. Love somnade utan gråt idag. Jag var nere i tvättstugan när Chrill nattade honom. Han hade iaf börjat att läsa en saga och då såg han att Love blev sådär skönt avslappnad, så han läste den en gång till. När han läst den sista raden sov prutten! Men då läste han den en gång till bara för att liksom....mina älsklingskillar är de bästa!! Så nu håller vi tummarna att det kommer gå lika smidigt imorgon!

Näe, nu ska jag nog ta och hämta en kniv och en sked för att käka en eller två stycken kiwis!

Ha en skön kväll!

pussiluss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0