Hur kunde jag?!

Byta denna mysiga miljön ( grillning med familjen Vikström/Lidén, i sidsjön)
image241

Till ett regnande Sthlm?!?!?! ÅH, jag vill tillbaks och det är NU!!!!!!!!!!!!!


Dagen har iaf spenderats till att packa upp och städa, men det går i myrfart. Love är så mammig, börjar gråta så fort jag går in i ett annat rum, hoppas det går över snart, för jag hinner ju inte få något gjort.

Nu sover han iaf på ballisen, för tredje gången den här dagen! Han sover så mycket skönare och längre utomhus.
Därför sitter jag här och väntar på att darling ska komma hem från skolan. När han väl är hemma ska vi käka lasangen som är i ugnen och grillas, mmmmumma, jag är, om jag får säga det själv, en j-vel på att laga lasange!!

Jodå, nu ska ni få lite bilder från min och grinpickens dag!
image242
Coolakillen pysslar med sin älskade fotboll!

image243
Busskillen nr 1

image244
Äta bör man annars dör man!

image245
TITTUT, så var bilderna slut!
Det var några bilder från idag det.

Näe, nu ska jag går och göra lite sallad, darling ringde nyss och han var i centrum så om fem röda är han hemma! JIHOOO!


Kommentarer
Postat av: marika

Vad harligt underbart det sag ut med grillning i snon!!! Ar det saa mkt sno nu oxa? Kan forsta att du langtar tillbax, for regn det har man ju GATT OM har nere!

Pa fredag far jag upp!!

Vi hors!

Kramizar

2008-01-16 @ 22:20:59
Postat av: Anna & Tindra

Vad mysigt det såg ut med all snö! Förstår du längtar tillbaks! Kul att du e hemma iallfall så man får följa er på bloggen igen:-D!
GRATTIS föresten, ni har ju gift er! Hi hi! Häftigt vill se bilder:-D! Vad stor lillpojken blivit oxå sen jag träffade er! Så söt! Hoppas vi ses igen! Ha de så bra! Kramar Anna Angelas kompis

2008-01-17 @ 00:05:13
URL: http://www.mammaotindra.blogg.se
Postat av: farmor

Tycker inte om att du kallar Love för grinpick! Ni vet inte vilken tur ni har, det är inte många barn som gråter så lite som han. Grina är det enda sättet att uttrycka sig och det gör han inte alls så ofta.

2008-01-18 @ 17:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0