Godmorgon härliga fredag!

image253

En morgonpigg Love leker!

Så var det då äntligen fredag igen. Nu ser vi fram emot en skön och soft helg! Helgen börjar med att min rmin barndomsvän Caroline kommer hit på middag och mys, det ska bli superskoj! IVi fortsätter lördagen med att gå på loppis, ja, det är visst en stor loppis i solnahallen (tack för tipset Angela) som vi tänkte göra ett besök till, och vem vet, kanske fyndar vi även massor med saker där! Söndag, behöver jag säga något mer...precis, det blir en skön slappardag med kärlek, bus och mys tillsammans med familjen! Jo, en eller två prommisar ska vi väl hinna med också! :)

Just nu springer Love runt i gåstolen och kvittrar, han är verkligen en glad kille idag! Det är bra det, då kan han dansa in helgen med mig! Så nu skruvar jag upp volymen och säger, SO LONG LÅNGKALSONG!

TREVLIG HELG!

Kommentarer
Postat av: Carina (Carros mamma)

Hej Kattis!

Nu känner jag att det är dags att jag ger mig till känna! Jag är inne och "tjuvläser" här titt som tätt och när jag hörde att Carro och du hade hittat igen varandra så var det väl dags att jag säger hej jag också. Du har en jättefin familj och det är en fröjd att läsa din blogg om livet. Lycka till!

2008-01-25 @ 13:09:45
Postat av: Elicia

hej, jag är hos farmor.hur mår du.hejdå från elicia.

2008-01-25 @ 17:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0