Då var snart denna söndag över....

Herregud vad den här dagen har gått fort!

Vi vaknade till solsken idag och ni kan väl gissa hur glad jag blev! Vi käkade frulle, busade lite sen klädde vi på oss och gick ut på en prommis. Det var såå underbart att få promma i den härliga solen, verkligen välbehövligt! Så nu sitter jag här med ett glatt humör och ett påfyllt energiförråd.

Väl hemma igen var det städning som stod högst upp på schemat. VI städade och fejjade så nu är det skinande rent här hemma.

Ja, vad ska jag skriva mer...hmm, jo vi filmade Loveplutt idag, lovar att lägga in filmen men jag orkar inte ikväll, imorogn kanske.

Näe, nu bloggar jag ut för ikväll, ses imorgon igen!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0