Solen strålar verkligen ute nu!

Vilket fint väder det är ute nu, solen strålar och himlen är klarblå, vackert! Typiskt då att vi inte kan gå ut...hoppas att det håller i sig i några dagar till så vi kanske kan få njuta lite av solen när plutt blivit frisk. Jag känner dock hur mycket mer energi jag får bara av att se solensstrålar. Nu längtar jag till våren, härliga vår, med knoppar på träden och blommor på marken! Våren hörde du? Du är efterlängtad!

Love ligger och sussar nu, jag tror att det är bra att han får sova så mycket som möjligt, ja,liksom sova sig frisk. På frukosten fick han  iaf i sig några skedar med gröt samt drack lite vätskeersättning, så jag är nöjd.
299313-302
Liten sjuk Lovegos

Daddycool åkte till skolan för en liten stund sen, men han kommer snart hem igen. Han skulle visst bara dit en snabbis och fixa lite grejer med projektet, sen kommer han hem till oss igen. Han vill ju också vara hemma och ta hand om pluttis, mys!

Ikväll kommer även min mami hit! HURRA! Det ska bli jättesupermysigt! Även om vi inte kommer kunna gå utanför dörren eftersom att Love är sjuk så ska det ändå bli mysigt att få rå om henne lite och vice versa.

Nu ska jag kika till min lilla sjukling!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0