Killen med humör!

Herregud vilken bestämd liten ung man vi har här hemma....han har varit så trött ,så trött, men vägrat att sova. Ingenting har varit bra, inte leka, inte gå i gåstolen, inte lyssna på saga, inte dansa, inte bli buren, inte sitta i famnen, inte någonting!! Han bara kastade med sin lilla kropp fram och tillbaka, och ställde jag honom på fötterna, stod han och liksom småhoppade, han var arg, så arg, på mig som inte fattade vad han ville! Så han grinade och skrek i några minuter, ca 30, för att sedan lägga sig i vår säng, på mage, och sött somna in. Min lilla unge, som jag älskar dig, men ibland är det inte lätt att veta vad du vill. Men du ska veta att jag försöker, verkligen försöker, att göra allt för att du ska vara nöjd och glad, jag älskar dig!

Nu ska jag också ta och vila lite, är helt slut. Ibland är det inte alltid lätt att vara mamma....

Kommentarer
Postat av: Angela & Stella

Tänk vad jobbigt det e när man inte förstår dom. Och vad frustrerande det ska vara för dom när vi itne fattar=) Våra härliga små=) De har definitivt börjat få sig en egen liten personlighet och vet då allt vad de vill=)

Kramar från oss!!!

Vi hoppas verkligen Love bättrar på sig snart så vi kan gå till öppna förskolan och leka=)

2008-02-20 @ 16:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0