Måndag

Herregud vad tiden går fort! Snart är julen över vilket betyder att Chrill snart börjar plugga och jag ska vara ensam med båda barnen....iaf i en månad innan Love börjar på dagis....pirrigt värre, jag hoppas att jag kommer att klara av det bara....men hur är det man brukar säga, "allting går,utom bebisar och tennsoldater", så visst kommer det att, på ett eller annat sätt, gå!

Nu softar vi, Love målar, jag surfar medans Chrill och Lykke dansar till The Plan, underbart är bara förnamnet på hur mysig det är att få vara tillsammans!

Vi ska snart börja klä på oss och gå ner en sväng på stan. Vi skulle behöva låna lite nya böcker till Lovegos och vem vet, det kanske blir en fika också!

Granen är nu klädd och står här brevid den öppna spisen och lyser, det är så mysigt och denär sååå fiiin!! Love tyckte att det var sjukt kul att klä granen, tur att vi bara har plastkulor, annars hade vi inte haft så många hela kulor kvar.....Jag lovar att lägga in en bild när det ärnågon tagen.

JO, vi var ju på julbord häromdagen, najs mat och hur skönt som helst att få sitta och käka i lugn och ro, Love var hos farmor och farfar, utan att behöva springa efter mr virrvarr! Lykke skötte sig exemplariskt och sov hela tiden, snälla unge!

Lite i bilder på Lykke:

Lykke Livia Jansson







Bilder från Julbordskryssningen på MS/Medvind

Darling!

Land i sikte!

Jag


Chrill


VI!

Bäst att ta tag i dagen och börjar klä på sig!

SES!



Kommentarer
Postat av: Carro

Ni är så fina, så fina =) Vi åkte oxå med M/S Medvind förra helgen, mysigt å gott! Men OTÄCKT attman kom ut när man gick ner för den större trappan..Haha!

Vi tänkte kolla om ni har några planer för kommande Söndag, alltså den 21/12? Annars tänkte vi ta en liten prommis å få komma å kika på lilla skönheten å snygga storebror?Vore så najs! Kram!

2008-12-15 @ 21:07:42
URL: http://carros80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0