Fiskpinnar och potatis

Ingen höjdare om ni frågar Love Jansson! Han sitter just nu och trycker ner både potatis och pinnar mellan barnstolen och bordet....jaha, då vet man det.

Det blev inget bilköp idag. Det var mycket som inte stämde in och dessutom så vill jag ju att Chrille ska vara med när vi väl köper en bil. Men det var iaf trevligt att få gå och storsa lite i Härnösand, vilket man gjorde på några minuter för staden är ju inte alltför stor!


Love fixar och trixar med den gamla vagnen som mormor "pimpat"

Love, systeryster, jag och så ser man Sigges vagn i bakrunden står på bron till Härnösandsstad

Jo, jag måste ju berätta vad som hände när vi skulle åka iväg med bilen. Jag höll på att spänna fast Love i hans bilbarnstol så jag la min mobil på taket på bilen. Självklart glömmer jag av det och vi åker iväg. När vi börjar närma oss Timrå kommer jag ju på det och blir sjukt less! Mamma sa att vi skulle vända och kika om vi hittar den. Så vi vände om och åkte hem.

När vi börjar närma oss mor och fars hus kör vi sakta för att se om den ligger på gatan, men icke! Då går jag ut och letar och min syster ringer till min mobil. När jag gått i ett par hundra meter så hör jag hur telefonen ringer så jag kikar till höger, ner i ett dike och ser mobilen! Snacka om att jag blev glad. Den funkar hur bra som helst och inte en enda skråma är det på den, så ibland har man faktiskt turen med sig!

Eftersom att Love varit duktig och åkt bil idag så har han ganska mycket spring i benen så nu ska vi gå ut på baksidan och springa av oss lite!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0