Jobb och återigen djur

Gick upp i morse,  men om jag ska vara ärlig så ville jag bara stänga av klockan och somna om. Jag gjorde naturligtvis inte det utan åkte till jobbet. Jobbade på och gick hem klockan 12.

Åkte hem, pussade mina killar, bytte om och gick på prommis till djuren. Love älskar dessa får och lamm. Han är såå söt när han bräker!

Vi lekte under solens härliga strålar. När Love var trött och less gick vi på prommis så att han skulle få sova. Han somnade rätt snabbt faktiskt, så jag och Chrill satte oss, jag låg, på en bänk och solade.

När vi solat färdigt gick vi hem, iaf killarna. Jag gick till ICA och handlade dagens och morgondagens middag. Idag blev det bakad potatis med kräft och räkröra och imorogn blir det kycklingwok, mumma!

Nu har Loveplutt somnat så jag ska passa på att röja lite, dvs om inte Chrill hinner före. Sen måste jag ju faktiskt ta och packa också, men jag har inte den minsta lusten till att göra det. Klockan 20 börjar dessutom Uggly Betty tätt följt av DH, JIHOO, en härligt tv-kväll alltså!

Imorgon är det inskrivning, så klockan 12:45 sitter vi och snackar med vår finska BM. KUL KUL!

Nu några bilder från idag!
image429
Jag och Love gungar
   
Daddycool. Daddy & Mom. Lamm & Love
image433
Njuter av solen!
image435
Världens finaste Love Lee!

Jag tror faktiskt att jag skiter i att packa nu och gör det imorgon istället. Känner mig lite småsliten så jag tror att jag tar sats och slänger mig i soffan istället!

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0