Ingen ro i kroppen!

Näe, som rubriken lyder så har jag ingen ro i kroppen för att ligga och sova nu. Love somnade på fem röda medan jag bara låg och vände och vred på mig. Jag beslutade mig dock för att ge upp och gå upp och fixa lite istället. Men innan jag gjorde det så flyttade jag över Love till sin säng. Ni för står att förra gången Love sov i vår säng så hade jag "bullat" upp med massor med kuddar på sidorna så att han inte skulle ramla ut. Men när jag ska gå och hämta posten och kikar in i sovrummet så sitter Love på kanten, alltså ca en centimeter från kanten!!Han har alltså varit vaken och börjat, operation klättra ner från sängen. Men som tur var så dök jag upp i rättans tid. Busungen Jansson!

När väl Love vaknat och fått lite mat i maggen ska vi bege oss ut på en prommis. Kanske går vi längs med vattnet eller genom parken till centrum och kanske köper en glass som vi tar med oss till lekparken....hm...beslutsångest....

Imorgon är det jobb igen!! Det är verkligen bara såå härligt att få gå till jobbet. Lämna alla vardagssysslor till Chrill och bara gå hemifrån och få njuta av lite egentid, underbart! Jag funderar även på om jag ska ta en sväng på stan efter jobbet också, känner att det var alltför längesedan som jag köpte något fint till mig själv! Jag fyller ju dessutom snart år så något måste jag ju unna mig! Chrille fyller ju också snart så det skulle ju faktiskt inte vara så dumt att få gå och spana lite, både åt honom och åt mig!

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0