Ändrade planer!

Om rubriken lyder så har det blivit ändrade planer. Vi fick tag i en gratis hyrbil från hertz så vi drar redan på torsdagkväll!! JIHOOO! Därför blir det till att lägga på ett kol med packningen!

Det finns dock ett litet problem......vi har ingen bilbarnstol här, båda våra är i Sundsvall. Jag hoppas innerligt att vi kan få hyra en från hertz. Men om det inte går så får mamma skicka med en av våra med tåget så hämtar jag upp den där, dvs om man får göra så? Nån som vet? Annars kanske det finns någon som vi kan låna en av. Chrille kommer ju hem till den 1:a maj. Jaja, vi får väl se hur det slutar, jag ska ringa och höra med de imorgon!

Nu ska jag ta och äta mig en bit choklad och mysa med Loveprutt innan han ska hoppa i säng och sova!

Tjipp tjipp!

Kommentarer
Postat av: karin

tror att man kan göra så med buss i alla fall. Kolla med bussgods =)

2008-04-21 @ 19:51:31
URL: http://karinohlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0