Måndag

Love vaknade vid halv sju varpå Christian skulle byta blöja på honom i sängen, en snabbis tänkte han, men på den lilla tiden hann Love med att kissa både på Christian och på täcket. Då blev Christian less. Han steg därför upp med Love och gick raka vägen till badrummet och tappade upp ett bad till Love. Så nu är Love nybadad och fin!

Just nu har jag precis gjort gröt som jag ska äta innan Love vaknar...och då är det bäst att jag skyndar mig för hans 45 minuter har snart gått!

Idag ska vi ut på prommis med A & S igen, mys! VI ska promma ända in till stadsbiblioteket, skönt! Hoppas vädret håller sig bara, det ser väldigt grått ut kan jag lova.

NU gröt!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0