Fredag!

Jihoo, idag är det återigen fredag, skönt som attans tycker vi!

Love är nybadad och påklädd och sitter nu med pappsen i soffan och myser...det ser verkligen hur härligt som helst, den varma solen som smeker deras kroppar. Jag skulle gärna lagt in ett kort, men eftersom att pappsen bara sitter i kallingarna än så bespar jag honom den genansen!

Idag hoppas jag och Love hinna med:
Titta på damerna som spelar fotbollsmatch mot USA
Träff med mammagruppen, temat för dagens diskussion är vacciner och infektioner.
Fika med E.
Handla presenter till tvillingarna som har kalas imorgon.
Laga mat till papi.
Leka och mysa!

Igår åkte vi med A&S till köpcentret Stinsen. Där inhandlades diverse småsaker till Lovegubben!
  
På bilderna från vänster: Dräggelhaklappar, schyssta byxor och roliga strumpor!

Nåja, nu ska jag ta och hoppa in i duschen!

Trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0