Dags att natta kudden snart...men först

ska vi kika lite på tv! Vi har börjat titta på The bourne supremacy på tv 3. Det är dock reklam nu så jag kan passa på att skriva lite.

Idag har vi bara chillat. Jag och Love har inte ens varit utanför dörren, faktum är att jag fortfarande sitter i mina pyjamasbrallor...jag vet, men vädret har varit dåligt, tråkigt och kallt, så vi bestämde oss för att bara vara hemma och mysa istället! Men vi har inte bara myst utan jag har bakat, lagat mat, städat, bytt gardiner, strukigt, badat Love samt lekt såklart! Vi har således hunnit med massor!

Nu ska jag ta och borsta gaddarna för att sedan krypa ner i sängen och fortsätta titta på filmen med darling!

Sovgott!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad skönt med en hemmadag.Det var nog länge sedan du var hemma en hel dag.Idag regnar det här, har visst gjort det hela natten.Pappa och jag ska fixa lite idag, sen sticker han
iväg ikväll igen.Ska se efter Elicia ett par timmar i eftermiddag igen, det blir kul.Pappa har tagit ledigt nästa torsdag,så vi kommer på tisdag och far på torsdag.Det blir kul att busa med Love igen..Hejsvejs på er alla tre..

2007-09-17 @ 07:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0