BVC

Dagens besök på BVC gick som alltid toppen. Love väger nu 6180gram och är 65.5cm lång. Detta betyder då att jag förlorade min och Christians vadslagning om vem som kunde gissade Loves vikt. Men jag blev inte ledsen för det, faktum är att vi lagade middag tillsammans iaf, som idag blev tonfisksallad!

Efter BVC-besöket gick vi och handlade, och så här såg vi ut då:
image35
Jag i mina nya stövlar som jag älskar! Men den finaste och dyraste accessoaren är ju Love, såklart!

image36
Daddycool och Lovecool. Love invigde sina nya vantar idag! Han har även på sig tjocksockarna som pappas mormor Ellen stickat, så skönt tyckte Love!

image37
Yo yo yo, La Familia!

Vi har idag även varit på den öppnaförskolan, toppenkul tyckte både mamma och Love! Sångstunden är det som är mest skojjigt tycker Love...okej, mamma då! :)


Nu har en något grinig Love precis somnat, så nu ska vi passa på att ha lite kvalitetstid tillsammans jag och darling. Jag ska inte slösa bort den tiden här, framför datorn...någon ordning måste det ju vara!

Puss puss

En låt som jag inte kan lyssna mig less på är: Om jag inte fanns med Lars Winnerbäck och miss Li, så underbar!

Kommentarer
Postat av: farmor

Vilka underbara bilder på er alla!! Tittade just i Christians första bok, där har jag skrivit att han vände sig från mage till rygg den 25 juni och från rygg till mage den 25 juli, alltså ungefär samtidigt som Love, tror jag. Reste sig upp första gången 16 okt, alltså 6 mån 6 dag

2007-09-12 @ 21:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0