07:30

sov vi till idag! Härligt!

Nu ligger lilleman och leker i gymmet och jag ska äta frukost, gröt med farmorskursbärssylt, mumma! När frukosten är uppäten, jag har duschat och klätt på både mig och Love är det dags för oss att bege oss till BVC. Det är dags för att väga och mäta vår lilla kille! Jag tror att han väger runt 6600gram nu och Christian tror 6400, så det blir spännande och se vem som har rätt! Den som vinner slipper laga mat ikväll! :)

JO, solen skiner här idag, lovely! Jag tror att de sa på nyheterna och vädret att tempen skulle ligga runt 15grader, det låter för mig som en toppen deal! Nåja, nu måste jag kila så att vi slipper stressa!

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hejsan..Pappa&Jag ska til farmor ikväll.Jag har skrivit ut dina sidor här så får hon en liten bok med Love.Synd att vi inte har färgskrivare, men Love är så söt ialla fall.Ha det ....

2007-09-12 @ 15:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0