Mätta och belåtna

är vi nu alla tre! Dagens middag blev bakadpotatis tillsammans med en röra gjord av varmröktlax och sallad samt ett gals kallt cider, mumsfillibabba blev det!

Nu håller Christian på att söva lilleman som är såå trött efter dagens bravader. Vi tog en prommis in till st:eriksplan och odenplan, där gick vi runt i diverse antikaffärer och spanade efter fynd, men hittade inget. Därefter tog då tuben hem och handlade mat till kvällens middag.

Ikväll är det film och naturgodis som gäller! Men guud, nu fick jag ju faktiskt lite sug på att sticka eller sy något....hm....eller... :)

Här är jag och Love på Odenplan! Fotografen heter Christian, chrille Jansson!
image84

Kommentarer
Postat av: Angela

Fina ni är=)
Ses imöra... nu har jag bakat heeela kvällen. Trött! Så nu ska jag krypa upp i soffan med ett glas rött=)
Kram!

2007-10-13 @ 23:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0