Främmande och tvättstuga

Vi har ju inte uppdaterat bloggen på ett tag och det beror just på att vi har främmande! Nella, Oscar och deras  Frans är här  på besök, KUL!  Därför har vi ju annat att göra än att blogga hela tiden... :)

Nu är de dock på stan och flänger runt medan jag och Love har tvättstuga. Chrille, ja han här på skolan han!

Ikväll eller imorgonkväll drar vi nog en sväng till åland, kul att åka båt och handla på taxfree! JIHOO!

Nåväl, nu ska jag mumsa i mig min lunchgröt innan jag ska hoppa in iduschen för att sedan gå ner och ta reda på tvätten! Måste passa på nu när lilleman sover!

Kramar från mig och Love

Lite bilder från igår:

image47
Vilopaus

image48
Kunde inte motstå att ge Love lite banan...mumma, tyckte han!


Kommentarer
Postat av: Mami

Hoppas att ni haft det härligt ute på resan, ätit gott och kopplat av tillsammans.Här uppe i norr fortsätter hösten att gå mot sitt slut,löven är snart borta,vinter nästa!!!!Gud vad hemskt...Hoppas att man får träffa sina barnbarn mycket, så lyses tillvaron upp lite i mörkret..Vi syns och hörs snart.Mami och Mormor.

2007-10-02 @ 09:27:50
Postat av: Mormor

GRATTIS GRATTIS LOVE PÅ DIN NAMNSDAG.HURRA HURRA PÅ DIN DAG.MORMOR.

2007-10-02 @ 09:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0