Somna om

Precis som rubriken lyder så har just mitt lilla hjärtegos somnat om. Han var supertrött och det är ju förståeligt eftersom att han vaknade 06:30 imorse. Jag är också väldigt trött så jag tror att jag ska unna mig en lite nap jag med, det är ju trots allt fredag! Underbara fredag!

Idag ska jag och Love luncha med min vän Mari, det blir mys! Sen antar jag att vi kommer ränna lite på stan, har hittat ett par snygga skor som definitift ska provas! Ikväll är det ju idolfinal som ajg antar att vi kommer att kika på, och äta godis, chips och dricka julmust....mmm....julmust är gott det!

Regnet öser ner här, det blåser nästan storm och det är väldigt grått, usch och fy och blä för detta hemska väder! Vi längtar norr till vintern och den härlig snön nu. Och snart drar vi upp, inte såmånga dagar kvar nu!!! LÄNGTAR!!

Nu ska jag också krypa ner i sängen och dra täcket över huvudet och drömma om tomten! :)

Puss och mys!

Kommentarer
Postat av: Anna

Om det är någon tröst så är det tokhalt och blask här uppe nu :-(

2007-12-07 @ 11:33:01
URL: http://edar.blogg.se
Postat av: Mami

Nu har jag städat färdigt.Ska iväg och jobba sen.Det blir tomt utan er imorgon när det är fest.Men vi får väl festa till jul för er istället då.Kram och hej mina älsklingar.Mamma...

2007-12-07 @ 14:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0