100 ynka gram...

...hade Love gått upp på 2½ vecka. Ja, det är bara att konstatera att han inte är någon storätare min son. Men vad ska man göra, jag försöker och försöker verkligen att få honom att äta mer, men icke, han vill inte ha! Och det lilla han äter förbränner han på nolltid, och det är ju inte så konstigt med tanke på hur han rör sig hela dagarna. Han går från rum, till rum, till rum med denna gåstol! Min lilla prins!

BVC-tanten sa iaf att han ser ut att må bra annat skulle ju vara om han var blek, glåmig, gnällig och inte orkade göra någonting, men så är ju itne fallet. Han äter således bara det som han behöver. Jag behöver ej vara orolig, dåså, då behöver jag ej vara orolig, lätt som en plätt, ej orolig var det här! :)

Tanten sa även att jag skulle sluta med amningen på natten, det gör honom ingen nytta iaf, han blir inte fetar för det, så på jullovet är det jag och Christian som ska avvänja honom vid det! Mycket gråt och skrik kommer det bli, men ack så skönt när man väl får sova en heel natt igen!

Efter BVC- besöket tog jag och Loveman tuben in till stan, där shoppade vi några julklappar. Det var skönt att gå i stan i dag, inte mycket folk alls, kan ju iof bero på att vi var inne i stan när de precis öppnat! Det kan rekommenderas iaf! Efter shoppingen på NK gick vi även förbi deras julskyltning, (det var Love som ville titta, inte jag :) ), den var återigen verkligen fin, och det märks att vi lever på 2000-talet, då den var välidtg spejsad.

På väg hem somnade Love och han sov i två timmar, skönt för mig som då kunde äta lunch och mysa i lugnanro!

Nu ringde precis Chrill och han skulle visst köpa med sig MAX till middag, mumma! Efter vi har käkat tror jag faktiskt att jag ska lämna Love hemma med sin far medan jag går bort till centrum en sväng, skönt att få lite egentid och shoppa lite...ja, underkläder tror jag!

Bäst att plocka lite innan Chrill kommer hem!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Carro

SKÖNT att du verkar må bättre iaf! Hade damen på vårdcentralen nån lösning till dej?Tänkte ringa å kolla när du vart där i Fredags,men herregud, jag är inte din mamma..;)Hoppas Lovegos kryat på sej oxå! KRAM!

2007-12-17 @ 17:55:31
URL: http://www.carros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0