Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: Mariann Jansson

Hej Katarina!
Det här ser ju jättebra ut. Kul att du har så mycket energi till att lägga in texter och bilder på Love. Det är jättespännande varje dag och se om du har skrivit något nytt.
Hälsningar farmor

2007-09-04 @ 14:48:59
Postat av: Robin

Hej kusin, Robin här, fina bilder på Love. Det va roligt å kolla in. Ni får har det så bra, hälsa Kristian! ps kolla gärna in min hemsida :D

2007-09-04 @ 17:31:29
URL: http://scanialover.zoomin.se
Postat av: Birgitta Ohlsson

HEJSAN min söta dotter och urgulliga barnbarn.Det är jättefina kort ni tar på Love.Han blir bara rundare och rundare.Vilken charmis han blir.Hade ni trevligt på IKEA?Jag har varit barnvakt till mitt andra charmtroll.Ha det så bra.Mamma.

2007-09-04 @ 19:47:53
Postat av: Katarina

Hej alla!
Ja, visst är han fin vår lilla son! Han blir som sagt bara rundare och rundar för var dag som går, det är bra det! Nu sussar han gott i sängen och jag ska gå och lägga mig också, måste ju vara pigg när han vaknar!
Kram och puss

2007-09-04 @ 21:41:56
URL: http://mrsmys.blogg.se
Postat av: Marika

Heej min vän!
Jag satte oxå upp mig på denna sida för ett atg sedan, men det rann bara ut i sanden, vi ska ju fixa egen hemsida...snart... Kul med bilderna! Fast jag vet inte om det är datorn på jobbet, men vissa bilder går inte att se, det kanske är nån uppladdning här som inte riktigt funkar..
Ne inget internet ÄN!!!! Är såååå arg på TELIA, lååång historia...Men hoppas på att det ska vara igång inom en vecka!
Tänker oxå ofta pådig! Vi ska ner till Stockholm den 26 okt! Måste ses då!
Ha det så bra/ ¨å hörs vi!!

2007-09-10 @ 08:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0