Vår lilla clown!

Fina fina Lill, så otroligt charmig, smart och söt!

 

Efter att jag och Lill lämnat storbarna på dagis klädde vi på oss och gick ut på promme. Vi gick, för omväxlingsskull, till Granlo och tillbaks. Med oss hade vi grannmannen med sin Folke. Det är verkligen höst nu, för fy vad kallt det var ibland! Men, jag gillar hösten. Ja, man får liksom en extra kick av något som gör att man, läs jag, blir sådär sjukligt kär och galen. Ja, jag romantiserar liksom allt och det är väl bra...

 

Nåväl, vi har ju som sagt köpt hus!! Jihoo!! Det var ju på tiden att det skulle bli vår tur för som vi letat och förlorat budgivningar. Och plötsligt hände det, vi vann budgivningen!! Allt hände inom loppet på några veckor och vi har ju fortfarande inte förstått att vi ska flytta till hus, galet! Vi kommer att få nycklarna den 15 November och då är det tänkt att vi ska börja med ett badrum, det på övervåningen, och måla om och lägga nytt golv typ överallt. Det ska bli såå spännande och sjukt kul! Så från och med en 15:e kommer det alltså bli mycket före och efterbilder på alla rum. Ja, nu går den här bloggen över från att ha varit en gravid/barnblogg till en husblogg, en ny tid är framför oss!

 

Nu gråter Lillsan så jag ska ta och pussa lite på henne!

 

Hej hej!

 


Kommentarer
Postat av: Annelie

Grattis till husköpet!!:-)



Jag har väntat på den här uppdateringen och nu kommer jag vänta tills de första bilderna på huset kommer.:-) Stort lycka till med renoveringen.



Kram på er.:-)

2011-10-12 @ 22:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0