Uppe och på benen igen! Operationen gick b...

img_6807 (MMS)

Uppe och på benen igen! Operationen gick bra men tog lite längre tid då läkaren hittade ännu en till rackare. 3 stycken totalt tog han bort. Det första jag gjorde när jag vaknade var att testa om läppen följde med och det gjorde den! Dock är hela mitt öra utan känsel. Om tio dagar ska jag in på återbesök och för att ta bort stygnen. Senare i år väntar skicktröntgen och ytterligare undersökningar vilket känns otroligt skönt. Ja, för att se om det ligger något på djupare plan och gömmer sig. Skönt att det är gjort iaf!


Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att det gått bra! Kram!

2011-03-01 @ 21:52:49
URL: http://edar.blogg.se/
Postat av: Annelie R

Hej! Skönt att det gått bra. Hoppas det gick bra med maten för lilla fröken också. :-) Kram på er!

2011-03-01 @ 23:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0