Paus

Lill har återigen somnat så jag passar på att landa här några minuter.

Igår invigde vi vår supervagn. Det är en cykelvagn som vi kopplat på den vanliga vagnen som Lill ligger i och det blev faktiskt väldigt bra! Jag har nog en bild på det när Christian premiärkör från dagis så jag lägger upp den sen. Ungarna älskar iaf att sitta där och softa!

Idag vaknade vi väl alla runt halv sju. Gick upp och käkade frulle och donade. Sen klädde vi på oss och drog till dagis. Lill somnade i vagnen på vägen dit och vaknade inte förrens lite innan elva, såå skönt för henne och för mig att få vila lite!

Annars har vi väl inte gjort sådär jättemycket nu på förmiddagen, bara tagit det lungt, lekt och käkat lunch. Ibland är det skönt att inte ha så många måsten också.

Jag skrev ju för några dagar sedan om hur glad Lill var i mat. Jomenvisst, de senaste dagarna har hon inte alls varit lika "på". Det kan ju iof vara för att hon varit förkyld så det har inte alls blivit så många smakisar utan mest helamning 24/7.

Igår var vi till Birsta en sväng och köpte allvädersstövlar till Love. De som vi köpte i höstas är för små för att ha tjockstrumpor i så vi köpte nya. Vi kikade även på jackan som jag skrivit om, men den var en besvikelse tycker jag, så den dissade och får leta vidare helt enkelt!

Imorgon får jag ta bort stygnen och som jag längtar! Det första jag ska göra när jag kommer hem är att ta en låång dusch! Hoppas det har läkt fint bara.

Nu ska jag ta och göra mig en latte!

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0