Syns det? Syns det att det fattas 6 kilo? ...

img_6807 (MMS)

Syns det? Syns det att det fattas 6 kilo? Syns det att jag "bara" väger 74 nu? Nä, tänkte väl det! Men jag känner det på kläderna! Så nu är det "bara" 9 kilo kvar och jag kämpar på...trots att jag fuskar så in i... Om det fortsätter såhär kommer jag nog kunna visa mig i bikini till sommaren iaf. Nu väntar jag och lillan på att resten av familjen ska komma hem med middagen som idag blir sushi! Iaf till oss vuxna, ja grannarna kommer och umgås med oss ikväll, mysigt! Kidsen får mumsa på min fabulösa fläskpannkaka! Hej hej!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad duktig du är!!! Kämpa på! :-)

2011-01-29 @ 18:24:39
Postat av: Disa

Herrregud vad duktig du är! Sex kilo - det är ju bara några veckor som har passerat. You go girl!

2011-01-30 @ 22:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0