I love cleaning! Lykke är i full gång med ...

img_6807 (MMS)

I love cleaning! Lykke är i full gång med att städa, tur att hon fick städgrejjer i julklapp, då hon fullkomligt hatar då det är smutsigt här hemma. Eftersom att vi alla redan käkat frulle och klätt på oss ska vi därför ta på oss ytterkläderna för att gå ut och leka lite, Ja, vi passar på nu när Lill ändå ska sova. Efter lunch funderar jag på om jag ska ta med mig barnen och gå på bio. Jag undrar bara om jag får ta med mig Lill? Om vi går på bio så blir det en kortfilm med Alfons och det borde väl Lykke klara av? Hon har aldrig varit på bio tidigare och den filmen är bara 35-40 min lång. Blir hon rastlös eller om Lill stör får vi väl gå därifrån då. Trevlig måndag!


Kommentarer
Postat av: Mommo

Det går säkert bra, ha så kul...

2011-01-03 @ 09:22:59
Postat av: Anna

Alfonsfilmen är alldeles perfekt längd :-)

2011-01-03 @ 10:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0