Här skrotar vi fortfarande runt i pyjamas....

img_6807 (MMS)

Här skrotar vi fortfarande runt i pyjamas. Alla barnen är hemma med mig idag, ja eftersom att Love är sjuk. Jag kan ju inte precis dra med mig honom på snowracern upp till dagis för att lämna Lykke i några timmar. Lykke är lika glad för det! Faktiskt så kommer snart min mor och hämtar upp Lykke, ja hon får hänga med henne lite idag. Då får Love passa på att vila lite också...annars är Lykke uppe i Love hela tiden, japp hon är den jobbiga lillasystern som ständigt hänger efter honom! Klart att Love tycker om att leka med henne också men ibland blir det lite för mycket bara! När Christian kommer hem från jobbet ska jag gå ut och gå en långpromenad, känns som att jag verkligen behöver det nu för att vara inne en hel dag tar på krafterna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0