Nice väder alltså!

Shit vilket väder vi fått! Jag är överlycklig trots att jag får njuta av det innifrån. Yes, Lykke har fortfarande feber. Hon upplevs dock inte så sjuk eftersom att hon är uppe och leker och donar. Hon blir dock hemma imorgon också.

Chrill jobbar sin sista dag på Kubal idag för att sedan vara hemma med Lill imorgon och därefter börja jobba på Metso. Det är ju det som är nackdelen när man är konsult, ja man vet ju aldrig vart man ska jobba och hur länge...men men, vi gillar läget!

Imorgon ska jag operera mig. Japp, det är återigen dessa små tumörer som envisas med att ploppa upp bakom örat. Det är ju lyckligtvis godartade tumörer men ändå, det är ju så dumt att de hela tiden kommer tillbaka! Jag är dock väldigt glad att de tas bort och analyseras så att man vet att allt är okej liksom. Jag har ju några framför örat, på kinden också, men de har inte växt så mycket så de får vara kvar, ja läkarna tycker att så länge de inte ändras i storlek så kan de vara kvar, så jag håller koll på de!

Men det värsta med operationen brukar vara att min läpp har en tendens att hänga, typ som Sylvester Stallones läpp gör, innan nervtrådaran hittar tillbaks tillvarandra och det är lite störigt. Men de här två som skall tas bort imorgon är ganska ytliga så jag kanske inte blir lik Stallone ändå...jaja, håll tummarna!

Det enda som jag oroar mig för är Lill och Chrille. Ja, jag ammar ju henne fortrarande, okej lite gröt har hon ju fått smaka på och det gillar hon. Och eftersom att jag ska operereas så kan jag ju inte amma henne på ett x antal timmar. Detta medför att Chrill får helt enkelt testa ge henne ersättning eller gröt. Jag resonerar som så, är hon hungrig så kommer hon ju att käka! Jag ska vara där klockan 07 imorgon och de följer med mig. Sen ammar jag väl henne tills det är dags för mig att åka in. Love och Lykke sover hos mina föräldrar inatt och stannar där imorgon.

Nu vill Lykke att jag ska mysa med henne! Love är hos farmor och farfar.

Hej!

Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till! Kram!

2011-02-28 @ 21:53:09
URL: http://edar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0