Long long time ago. När jag bodde i Oslo g...

img_5249 (MMS)

Long long time ago. När jag bodde i Oslo gick jag och brudarna och kikade på Lasse W. Väl där visade det sig att Linns storebror jobbade med honom så vi fick, efter konserten, följa med backstage och träffa Lasse! Han var ganska blyg men vi fick hans autograf och så fick vi följa med honom till resten av bandet och festa med dom Så vi festade på deras backstagesprit och sen gick vi ut på krogen tillsammans! Det var superkul eftersom att vi lyssnade så mycket på honom då. Nu lyssnar jag aldrig på honom, nä jag gillar nog inte hans musik längre, jag kanske har lyssnat mig less eller så har jag så många skitminnen till alla låtarna..så jag låter helt enkelt bli att lyssna på honom! Men då var det ju en dröm som gick i uppfyllelse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0