För precis ett år sedan såg jag ut så här!...

img_0723 (MMS)

För precis ett år sedan såg jag ut så här! Då undrade vi alla när lilla killen, jo vi trodde ju bestämt att det var en kille i min mage, skulle komma. Så vi väntade och väntade, men ingen bebis kom. Så jag kan tänka mig att jag var så där lagomt less på att vänta när bilden togs. Tänk att ett år kan gå så fort! Från att vara nyfödd och så beroende av mig till att nu gå, prata och viljan att klara det mesta själv, min lilla tjej som blivit så stor! Magiskt! Idag är det fredag och det firar vi med att göra lite hemliga grejjer! Ja, det är en himlans mycket hemlighetsmakeri just nu, spännande! I helgen är det jobb lördag-söndag för mig, kul! Tjing tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0