Klockan är bara lite över 17 och som jag ö...

img_6807 (MMS)

Klockan är bara lite över 17 och som jag önskade att den iaf vore runt 19, ja och att ungarna redan låg i sängen för natten.... Men, så är det ju inte! Näe, utan den är ju bara runt 17 och jag är hemma med sjuka barn. Love har varit sjuk sen i måndags och börjar bli frisk nu men nu är det lykkes tur att vara dålig. Vi var upp med henne till VC idag då hon hostar och är lika tät i lungorna som en tant på 90 år och som rökt i hela sitt liv! Väl på VC misstänktes först lunginflammation men efter kortisontabletter, inhalation av ngt medel och sänka, visade det sig vara det vanliga, virusförkylning. Igår var en bra dag, jo för att då var båda så pass sjuka att de låg och sov framför hyrfilm hela dagen. Idag har det varit ett straff! Love är ju så mycket piggare nu och värsta retstickan mot Lykke som inte alls orkar med sig själv eller sin jobbiga storebror. Så jag är helt slut, ja det är såå jobbigt att hela tiden behöva agera domare mellan barnen. Och inte blir det bättre för att vädret har varit så fint och jag måste sitta inne hela dagen heller.. Plus att Chrille ska på jobbmiddag direkt efter jobbet och kommer inte hem förrens sent i kväll... Ja, vem är det egentligen mest synd om kan man undra?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0