Time´s up!

Idag är alltså dagen då jag är beräknad att föda barn. Men som ni förstår så verkar inte bebisen i magen vilja samma sak...detta medför att jag är less, irriterad och allmänt förbannad, herregud jag kommer att gå på övertid och inte heller får jag något vidare betalt för det! Okej, jag får ju i slutändan en liten bebis, men nu känns det inte värt det.. Men men, vad ska man göra liksom?! Jag är för trött och less för att börja köra med olika tpis och trix som eventuellt kan trigga igång förlssningen. Så jag sätter mig i bilen och kör någonstans, vart vet jag inte utan jag hamnar väl där jag hamnar....


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag förstår precis men som du säger till mig, tids nog. Bara att gilla läget antar jag ;)

2010-09-03 @ 18:00:25
URL: http://edar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0