Stressad

Vi lämnade ju Love och Lykke hos mina föräldrar igår så att vi skulle kunna mysa och ta det lite lungt tillsammans innan bebisen kommer. Vi hade ju även hoppats på att det skulle sätta igång, men icke! Christian har dessutom haft feber, vet inte ännu om han har det idag då han fortfarande ligger och sover, och jag har känt mig trött, sliten och less.

Vi hyrde som sagt film och köpte godis. Vi såg filmen och sen gick vi och la oss, japp vi kanske gick och la oss klockan nio, halv tio. Det sjuka är att jag inför varje natt tänker att nu kommer bebisen. Och som jag skrivit förut så ligger jag och vrider och vänder på mig i några timmar bara för att tänka/känna efter om det händer något. Men, inget händer ju! Detta gör mig så otroligt stressad! Jag är så stressad över att hinna föda barnet innan Christian ska åka ner till Malmö och operera sig, som är den 13/9. All denna stress över detta gör säkert så att jag "låser" mig själv och inte kan slappna av. Jag slår vad om att så fort Christian avbokat sin operation, som jag för allt i världen hoppas att han inte behöver, kommer jag att slappna av och förlossningen kommer att sätta igång.

Imorse vaknade jag med en lätt huvudvärk också....men som tur är så ska jag ju till Mvc på måndag och då får vi väl se hur mitt tryck och mina värden ser ut.

Nåja, nu ska jag krypa ner och försöka sova lite till, det gäller ju att passa på när barnen sover borta, jag vara bara tvungen att kliva upp och käka en frukt för att stilla min kurrande mage....

Hepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0